Voluntariat sem. I
În vederea evaluării dosarelor studentilor înscrisi si acceptati în programul de voluntariat și acordarea calificativului Admis/Respins vă rugăm să respectați următorul calendar:
21.02.-27.02. 2023 – depunerea dosarelor la secretariatul facultății;
28.02.2023 – evaluarea dosarelor și acordarea calificativului Admis/Respins;
- Comunicarea rezultatelor comisiei de coordonare a creditelor de voluntariat la nivel de universitate;
01-02.02.2023 – depunerea contestațiilor (cerere scrisă) comisiei de coordonare a creditelor de voluntariat la nivel de universitate;
Conform Regulament_acordare_credite_pentru_activitatea_de_voluntariat.pdf (750.0 KiB), dosarul trebuie sa contină:
a. Raportul de activitate aferent activităților în baza cărora se solicită creditele (Anexa 3);
b. Certificatul de voluntariat/Adeverință din partea organizației-gazdă (Anexa 4) în cadrul căreia a participat la activitățile de voluntariat, care să ateste numărul orelor de voluntariat (50 ore pentru creditele dintr-un semestru);
c. Evaluarea realizată de supervizorul/coordonatorul voluntarului din cadrul organizației -gazdă în care s-a realizat activitatea de voluntariat (Anexa 5);
d. Copii ale diplomelor/titlurilor/certificatelor obtinute, dacă este cazul.
Anexele 3-4-5 se regasesc in Regulamentul atasat.
Certificatul de voluntariat va conţine următoarele elemente:
a. datele de identificare ale organizaţiei-gazdă care emite certificatul;
b. numărul de înregistrare şi data emiterii certificatului;
c. numărul de înregistrare şi data contractului de voluntariat;
d. numele, prenumele şi datele de identificare ale voluntarului;
e. perioada şi numărul de ore de voluntariat;
f. numele şi prenumele coordonatorului voluntarilor;
g. numele şi prenumele reprezentantului legal al organizaţiei - gazdă;
h. menţiunea "Voluntarul şi organizaţia emitentă sunt responsabili pentru veridicitatea datelor şi informaţiilor cuprinse în acest certificat".
Raportul de activitate va conţine următoarele elemente: